baner
JAK KUPOWAĆ

1. Po wybraniu odpowiedniego produktu wyślij e-mail na adres : satstal@wp.pl z podanymi symbolami zamawianych produktów oraz zamawianą ilością sztuk.
2. Przy każdym produkcie znajduje się SYMBOL produktu.

REGULAMIN

1. Dokładamy wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne produktów które są przez nas prezentowane były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru lub nagłą ich zmianę przez jego producenta.
2. Cena podana jest ceną brutto.
3. Złożenie i przesłanie zamówienia jest jednoznaczne z zakupem oraz z tą chwilą dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
4. Kupujący (dot. osób fizycznych) ma prawo odstąpić od transakcji, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakupu, informując o tym pisemnie.
5. Sprzedawca zwraca koszty towaru i dostawy gdy otrzyma zwracany towar.
6. W przypadku zwrotu towaru kupujący pokrywa koszty jego odesłania. Sprzedawca zwraca cenę produktu oraz koszt jego wysłana.
7. Konsument ma prawo obejrzeć towar w taki sposób jaki zrobiłby to w sklepie stacjonarnym. Jeżeli rzecz nie spełnia jego wymagań nie może jej używać dowolnie. W przypadku odstąpienia od umowy kupna i zwrócenie rzeczy używanej przez kupującego, sprzedawca ma prawo obciążyć klienta dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.
8. W razie zgłoszenia w terminie późniejszym, uszkodzeń mechanicznych, które mogły powstać w czasie transportu, reklamacje nie będą uwzględniane.
9. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy : /ważne od 25.12.2014/.
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.


ZASADY WYSYŁKI

1. Wysyłki realizujemy wyłącznie firmą kurierską DPD. Wszystkie paczki są ubezpieczone.
2. Jedyną formą sprzedaży jest przedpłata na konto po otrzymaniu wiadomości zwrotnej z podanym kosztem zamówionych artykułów wraz z kosztami przesyłki.
Niepełna wpłata (np. bez kosztów wysyłki ) zablokuje wysyłkę do czasu pełnej wpłaty.
3. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (wszystkie dane potrzebne do przelewu podane na stronie głównej) - wysyłka realizowana jest tego samego dnia, nie później jednak niż do 3 dni roboczych.
4. Przy artykułach NA ZAMÓWIENIE wysyłka może być wydłużona od 7 do 10 dni roboczych.
5. Zawartość przesyłki należy sprawdzić przy odbiorze, w obecności kuriera.
6. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki - kurier ma obowiązek sporządzić protokół szkody, który jest niezbędny do uznania reklamacji przez firmę kurierską.
7. Koszt wysyłki uzależniony jest od wagi oraz ilości zamówionych produktów.
8. Nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczenie paczki w terminie lub uszkodzenie przez kuriera.
9. Możliwy odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu.


REKLAMACJE

1. Koszty przesyłki reklamowanego produktu pokrywa Kupujący, natomiast my ponosimy koszty odesłania sprzętu do klienta.
2. Reklamacje uwzględniamy tylko na podstawie załączonego paragonu lub faktury VAT (skan/kserokopia).
3. Reklamacje rozpatrujemy w terminie od 14 do 28 dni roboczych od momentu otrzymania uszkodzonego towaru.
4. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem towaru, niezgodnym z instrukcją montażem, wyładowań atmosferycznych oraz złym podłączeniem sprzętu.
5. Towar powinien zostać przesłany kompletny i zabezpieczony przed uszkodzeniem.
6. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.